2009-05-02

En fredag i Kosta

Igår så packade vi in alla barnen i bilarna och så åkte jag och Malin till Kosta. Det finns en massa outlet butiker där,glasbutiker och klädbutiker. Jag köpte en vattenflaska i stål åt Theodor och en mattermos, en grytvante i silikon och ett ihop-fällbart durkslag också i silikon. Köpte också en ny mjölkkanna och en matchande sockerskål. Sen fyndade jag en snygg vas,den hade kostat 800 kronor och jag betalade bara 200, billigt tycker jag. Sen handlade jag billiga Polarn och Pyret kläder åt Theodor och en tröja åt mig,en Ralph Laurent tshirt till Theodor. 2 tshirt åt David. Ett par skor till mig,så att jag kan kasta mina gamla slitna jag åkte hit i. Jag ska lägga ut bilder längre fram på mina fynd. Det fanns hur mycket som helst,kunde handla sig pank om man ville det. Vi hade i alla fall en mycket trevlig dag. Idag ska vi en sväng till Family house och köpa halksockar till Theodor. Senare bär det av mot Växjö och hälsa på våran Nova innan vi far hemåt. Har haft en mycket trevlig vistelse här i Emmaboda,gör vi gärna om igen. Dagens notis: Ta hand om era vänner,de är viktiga.

Inga kommentarer: