2011-11-21

Totalt kaos

råder i mitt huvud! Jag har SÅ mycket att göra! Mycket med plugget och mycket här hemma! Men jag har svårt att hitta fokus och drivet... Jag har skickat in en del jobbansökningar för att jag känner att jag behöver förändring både att jag behöver göra annat än att vara hemma och plugga och för att jag vill förbättra vår ekonomi! Tänk vad bra vi skulle ha om jag hade några tusen mer i månaden, vi klarar ju oss so det är nu men det skulle vara skönt att ha lite mer marginal! Så vi får se vad som händer! Håll tummarna att jag får ett bra jobb och helst i Gislaved så jag slipper pendlandet till Värnamo.
På söndag så kommer jag att förmodligen ha min sista visning för Innerum. och då kommer jag att vara på Hotell Nissastigen i Gislaved där det kommer vara både mässa och julmarknad. Spännande!
Nähä, hitta drivet till studierna var det ja...

1 kommentar:

LIB sa...

Vi håller tummarna! kram