2012-06-09

Sova

När jag för en gångs skull får sova, ja då vaknar jag så här tidigt. Kan inte sova! Och inte kan jag ha igång tvn heller då Jen sover bredvid mig.
Jag längtar så efter min semester nu,blir en hel del skoj med barnen i sommar. Liseberg, Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och så ska vi ju bila upp till min älskade storebror också. Vi hade tänkt strunta i att åka till Vimmerby, men fick ett brev från Nordea att de bjuder på inträdet den 18/8, för 2 vuxna o 3 barn. Sparar vi närmre 1000 kronor på! Inte dåligt alls! Så det tackar vi Nordea för!
Sökt lite andra jobb med, så håller tummarna för att det blir förändringar till hösten...
Detta blir ännu ett år som bara flög förbi utan att man förstår hur det gick till eller vad man åstadkommit...
Nähäpp, får väl lägga mig och blunda så kanske jag somnar ändå...
Bild på mig o Theodor och mig o Jen

Inga kommentarer: