2011-12-02

Stress och stress och

åter igen stress. Det är fortfarande mycket som händer här. Pluggandet såklart och sen så är det många sångstunder i Kyrkans Hus nu inför lucia och julen. På söndag ska barntimmebarnen sjunga och ställa fram djuren kring krubban så detta ska Theodor vara med på, sedan ska det vara övning på måndag inför luciatablån som kommer vara på tisdag och på fredag och detta är Theodor också med på. Sedan så ska båda mina barn vara med på skolan+ förskolans lucia den 12:e också. Nästa vecka har jag en massa prov och läxor också.... *BLÄ* I vanliga fall så älskar jag allt som har med vintern och julen att göra, men jag har inte ens tid att känna efter! Och så är jag så himla trött så jag skulle kunna sova hela dagarna.... Nähä, slut gnällt för denna gången! Dags för lunch sedan plugg! Ha en trevlig helg allihop!

Inga kommentarer: