2011-12-26

Vilken härlig jul

Vi har haft! Mycket och god mat, trevligt sällskap och fina klappar både till oss och barnen.
Julafton åkte vi en sväng till Värnamo för att tända ett ljus på barnens gammelfarmors grav, hennes födelsedag på julafton. Sedan åkte vi till Hillerstorp och firade tillsammans med mina föräldrar och två av mina tre bröder, även om den ena sedan åkte för att jobba. Vi fick sova över och det tror jag barnen gillade och vi vuxna tyckte det var mysigt med. Vi spelade spel, Backpacker tillsammans och åt av allt julgodis som jag gjort dagen till ära. Juldagen var vi hemma hos barnens farfar och där fick vi som vanligt jättegod hemlagad kinamat!
Idag, annandagen har vi varit hos en av Davids systrar i Värnamo där hon bjöd på köttfärslimpa och potatismos, supergott! Vi tog en härlig promenad på stan också, så trevligt att umgås med henne ibland också. Synd att det inte blir oftare!
Imorgon har vi bjudit hem mina föräldrar hit på mat och bastu, mamma ska ta med sig choklad - och chili glöggen som ska avnjutas efter bastun! Mysigt värre med jul!
Ha det gott alla!

Inga kommentarer: