2012-01-16

Hipp hipp hurra!

Igår blev min lilla skrutta 2 år! Inte klokt att hon redan är 2 år! Saknar bebistiden med henne så mycket, tyckte jag försökte njuta men tiden gick så fruktansvärt fort! Men jag gillar alla nya utmaningar mina barn drar med mig mot :) Beställde en riktigt fin tårta som en väninna till mig gjorde, blev en Pippi-tårta. Så klart min lilla tjej skulle ha en tårta med Pippi när hon älskar henne! I present från mig, David o Theodor fick hon ett nattlinne och en prinsess-servis. Från mina föräldrar och ena storebror och lillebror fick hon en grön -med vita prickar pyjamas, Pippi-bok och en docksäng, Pippi-mössa +vantar. Hennes kusin gav henne ett underlägg som hon målat på och plastat in, gulligt :) Sen fick hon en slant från släkten i Trångsviken med :) Vi hade en fiskedamm också så det blev varsin godispåse. Jen pratar om det hela tiden och att morbror Daniel också fiskade. Blev en supertrevlig dag igår!
Idag fyller en av mina (många) kusiner år, 30 år. Så ett STORT grattis till henne!
På torsdag fyller jag år, 28 år. Känns helt okej tycker inte jag är speciellt nojig när det gäller min egen ålder, men kanske jag är omedvetet!
Idag börjar lektionerna i skolan igen, ska bli kul. Men nu tänker jag vila en liten stund innan jag tar en dusch för att sedan dra iväg till Gnosjö!
Bjuder på bild på tårtan och en bild på lilla damen inlägget till ära! <3
Ha en härlig måndag!

1 kommentar:

LIB sa...

kanonfin tårta!