2012-01-02

Mitt 300 inlägg!

Dessutom första inlägget för året med! Hoppas att ni haft en härlig jul och ett underbart nyårsfirande! Vi har tagit det väldigt lugnt, förkylda hela bunten... Jag är förkyld för 3 gången nu på bara 1 månad, hoppas det vänder snart!
Idag har vi rensat och plockat undan kläder och skor från både barnen och oss vuxna. Känns skönt att bli av med en del som bara blir liggande annars!
Jag testar att lägga ut en bild på ett superfint set från Baby by GAP som Jen tyvärr inte kan ha mer :( Det är inte så rött som bilden visar utan det är mörkt rosa! Byxorna har knäppning i grenen vilket ju kan underlätta när barn har blöjor osv! Storleken är till barn i storleken 18 - 21 månader. Kläderna är stoppade med dun. Jen har använt kläderna 1 endaste gång! Nypris var 1200 kronor och jag säljer för 500 kronor! Meddela mig här med mailadress så hör jag av mig!
Nu hoppas jag bara på att Jen vill somna om så jag och David får se färdigt filmen vi börjat kolla på... Ha en härlig kväll och god natt!

Inga kommentarer: