2012-04-13

För 4 år sedan

Så höll vi på i vår trädgård i Hillerstorp, jag var höggravid. Så stor att jag inte fick plats bakom ratten i bilen. På natten vid kvart över tolv började mina värkar. Efter Alvedon och en varm dusch så insåg jag att det nog var dags att ringa till förlossningen. Då var klockan 2.45.
Klockan 3.45 skrevs jag in på förlossningen i Värnamo. Klockan 9.05 föddes min underbara son. Min fina lilla pojke som var 50,5 cm lång och vägde 4235 g. En blond och blåögd liten kopia av min lillebror (ja, eller mig då), många glädjetårar fälldes och medan jag fördes ner till operation så satt David helt stilla och bara kollade på vår ögonsten i 3 timmar. Nu hade startskottet gått av, nu var vi äntligen en familj! Som jag älskar min son kan inga ord någonsin beskriva!

Inga kommentarer: