2012-04-10

Love, love, love

Tänk att man fortfarande efter 11 år tillsammans kan känna så starkt för varandra. Ibland känns det som att livet bara lunkar på så sakteliga i de vanliga hjulspåren. Men vi har fått gå igenom så mycket under våran relation och som tur är så har vi gått styrkta och med fler erfarenheter. Jag är glad att vi aldrig gett upp, till trots vad andra tyckt om vår relation (ingen nämnd, ingen glömd). Vi har alltid gått vår egen väg och kommer fortsätta att göra det i framtiden med.
Vad framtiden har för planer för oss återstår att se, men jag ser fram mot att möta livet med min man vid min sida!
Just idag längtar jag verkligen att klockan ska slå fyra så David kan komma hem, är rätt trist att vara hemma... Säger bara att VAB suger...
Men har hunnit baka Baconbullar idag, blev över 50 stycken. Bra att ha i frysen! Recept? Gör vanlig bulldeg och tärna korv eller rökt skinka, och såklart bacon som man sedan lägger på den jästa, utkavlade degen. Men bara på halva! Sedan rullar man ihop och gör som vanligt men utan pärlsocker då ;)
In i mitten av ugnen i 250 grader i 8-10 minuter. Klart och så gott!
Nu ska jag ta hand om en mycket lättirriterad liten kille...

Inga kommentarer: