2012-05-09

Lite smått och gott... Och lite surt med!

Tar det dåliga först! Min bil har gått sönder! Igen! Helt plötsligt i söndags så ville min bil inte starta! Ingen indikation att detta var på gång, inget! Jag jobbade delad tur på söndagen, körde till jobbet- bilen startar fint. Kör till bensinmacken- bilen startar fint efteråt. Kör till mina föräldrar, ska starta bilen för att åka tillbaka till jobbet efter rasten- bilen är död! Tur jag kunde låna min pappas bil! Bilen bogserades bort till Kulltorp på måndagen och nu väntar vi på att mekanikern ska ringa och säga att bilen är fixad! Hoppas idag!
Lite roligare då än en trasig bil är att vi ska till BVC idag, med Theodor, blir intressant!
På lördag ska vi på hemlig utflykt med kyrkan i Hillerstorp, jag vet var vi ska men resan är hemlig för barnen! De vet bara att vi ska åka buss :) ska bli roligt! Nähä, dags att stiga upp då! Ni får en uppdatering om BVC i eftermiddag.

Inga kommentarer: