2009-07-10

Härlig dag blev en pissig dag

Vi hade sett fram mot och planerat att åka bort i helgen, till Emmaboda. Och vi hade förberett oss för att åka iväg,jag var glad och positiv. Sen började David att må dåligt med feber och frossa, han som ALDRIG är sjuk annars... *SUCK* Vet såklart att det inte är hans fel, man kan ju inte rå för att man blir sjuk, men jag blev så sur. Och ledsen. Ville verkligen göra denna resan nu. =( Vi får hålla tummarna att han blir piggare snabbt så vi kanske kan åka imorgon istället.
Är han sjuk hela helgen kommer jag nog bli galen.
Hoppas ni alla andra får en trevligare helg i alla fall. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Emmaboda springer väl inte bort?? Sluta sura och bete dig som en bättre fru än så där. Om det dessutom är enda gången han varit riktigt dålig, så passa upp honom och visa att hans välmående går före resan. I nöd och lust heter det....kärleken är inte egoistisk. Eller åk dit själv, ni sitter väl inte fastklistrade på varandra....

Frida sa...

Jag stannar ju hemma med min man för att ta hand om honom ju. Klart man blir besviken när vi planerat att åka just denna helgen. Och kan man inte stå för sina åsikter och skriva vem man är så behöver man inte skriva här heller. Du kanske inte förstått vad en blogg är? Man ska ventilera sina tankar och känslor, men det är inget diskussionsforum! Nu var jag ledsen och besviken igår och det var så jag kände just då. Min man var lika besviken han att han blev sjuk. Känner du mig kanske? Jag ställer ALLTID upp för min man till 100%, men man har ändå rätt att ha olika humör!