2009-07-13

Thats it

Jag tänker inte skriva här mer. När man tror att man kan hålla på med personangrepp så vill jag inte vara med mer. Meningen med min blogg var aldrig att den skulle handla om något annat än min och Theodors vardag,med allt vad detta nu innebar. Tydligen finns det då folk som bara letar efter något negativt jag skriver för att flyga på en med anklagelser och andra dumheter. Jag vill inte bli arg,ledsen eller irriterad av att läsa på MIN blogg. Kan man som person inte skriva under med sitt namn på bloggen så behöver man ju inte skriva något heller,anser jag. Om man då dessutom antyder att man känner mig eller David så kan man ju faktiskt prata direkt med någon av oss. Nu blev både jag och David upprörda över den sista kommentaren som kom i mitt förra inlägg. Men enligt bådas mening så har jag och David ett väldigt bra förhållande där ingen av oss är elaka eller gnälliga,för vad som händer mellan oss två vet ju ändå vi bäst. Och om det var SÅ synd om David så hade vi nog inte levt tillsammans heller. David har en egen vilja och egna åsikter,jag kan ju knappast tvinga honom att leva tillsammans med mig. Vad skulle jag få ut av ett sådant förhållande? Nej,summan av summarum är att de som antytt att de känner oss gör uppenbarligen inte det alls. Men jag vill tacka alla er andra som följt min blogg så troget. Jag tackar för mig. Over and out! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ta inte åt dig...det är klart du ska kunna skriva vad du vill i din blogg,tycker inte du ska lägga ner skrivandet pga andra. Jag tycker din blogg är trevlig att läsa och faktiskt skulle jag bli lite ledsen i hjärtat om jag inte fick ta del av din och din sons vardag, hittade hit via familjeliv och har följt den sen dess. Keep it upp girl* människor yttrar sig, men håll huvudet högt o. låt det rinna av dig...Malin