2009-07-08

BVC besök idag



Min lilla kille börjar bli ganska så stor har jag insett nu, även om han alltid kommer vara min lilla kille. Han är nu 84 cm lång och väger 12320 g. Sköterskan var imponerad av att han kunde leka själv med ett par bilar som hon hade där och att han kunde öppna dörrar. Men han utvecklas ju som han ska och är framåt och nyfiken som man ska vara när man är 15 månader. Han är verkligen min stolthet. Känns ju skönt att allt är som det ska. Men vi har våra duster här hemma, han har fått för sig att han ska göra allt på sitt eget vis, bra eller dåligt kan ju diskuteras. När det handlar om hans sovvanor så kan jag ju tycka att han ska sova om ögonen går i kors och ungen skriker och gråter nästan hela tiden av trötthet, men det tycker inte Theodor är någon bra ideé. Han slåss, nyps, bits,rivs och skallas för att komma loss. Okej, bits gör han bara när han är trött och inte vet hur han ska vara gosig, men ont gör det i alla fall.

Till helgen så ska vi åka till Emmaboda och hälsa på våra goda vänner. Ser fram mot att komma iväg en sväng, sen blir det kul för Theodor att få leka med någon också. På måndag börjar Davids semester, han ska ha 3 veckor. Nästa vecka så ska jag bara jobba måndag och tisdag, vi ska kanske ta en stuga någonstans några dagar. Men på torsdagen så ska Davids pappa firas, han fyller 50 så det ska ju firas ordentligt såklart. Sen blir det kanske att fixa lite här hemma, MÅSTE få ordning på Theodors rum någon jäkla gång.

Inga kommentarer: