2009-09-24

Läkarbesök

Idag så ska jag med Theodor till barnläkaren. Jag hoppas att de avslutar honom nu. Han fick ju astmamediciner innan sommaren och vi trappade ner på sprayen precis som vi skulle och sen behövde vi inte ge honom av medicinerna mer,inte en endaste gång. Och jag antar att de avskriver honom från astma då. Känns skönt i så fall att kunna säga att han är helt frisk min lilla pojke. De ska få kolla på hans stortå också eftersom han i ett par veckor klagat på att han har ajaj där och tån är lite röd också, nageltrång? Vi får se. Min pappa ska följa med oss eftersom han verkar vara Theodors favoritperson nummer 1,så han får vara med och underhålla honom då. :) Antar att han gillar att vara med morfar eftersom han leker med honom och så får han alltid som han vill för honom :) Nähä nu är det nog dags att fixa frukost och sedan göra oss iordning så vi kan komma iväg i en vettig tid. Men det hade varit skönt att få vara hemma när det var ett så tråkigt väder ute idag...

Inga kommentarer: