2009-09-17

Uppdateringarna duggar tätt... Inte.

Just det,inte så hemskt flitig på att uppdatera för tillfället. Ska försöka ändra på detta. :)
Igår var vi på kontrollultraljudet, och visst var det en liten bebis i magen som sparkade där inne. Ville inte vara med på kort, precis som Theodor då. Så det blev bara 2 kort med hem, tyvärr. Så häftigt att se på sitt lilla barn på detta viset, kunna räkna tår och fingrar och se hur allt så perfekt hamnat på plats. Fantastiskt. :)
Nästa vecka så ska Theodor på uppföljning om han har astma eller inte, jag tror att det är det senare alternativet. Han fick kortison och vi gav den enligt ordination och sen har han inte behövt få en endaste puff på hela sommaren,härligt. Skönt att slippa oroa sig för det med.
Sen blir nästa för Theodor i mitten av oktober då det är 18 månaders kontroll. Förstår inte vart tiden tar vägen... Det går så fort, Theodor har blivit så stor. Han säger boll, vov-vov, apa, jag vet det, mommo och komma. Han kan säkert fler ord som jag inte kommer på just nu... Min mamma säger att under de dryga 30 år som hon jobbat med barn så har hon aldrig hört ett barn som pratar så som Theodor gör,han har sitt egna språk han. Men han är ju unik, så klart ;) Det visste jag ju redan. Nähä,ska försöka få ut lite bilder när jag ändå är igång :)

Inga kommentarer: