2011-09-02

Ja, jag vet och ja, jag lever

men jag har verkligen inte haft ork eller tid till att blogga. Men nu ska jag göra ett inlägg i alla fall =)
Båda barnen går på dagis nu och jag pluggar för närvarande 3 ämnen: Historia A (distans), affärsekonomi (vuxenutbildning) och ja...vad heter kursen... skitsamma, det har med handelsämnen att göra i alla fall =) Jag pluggar mest hemma men har träffar på Gnosjö kunskapscentrum (GKC)två gånger i veckan. Vad ska jag bli av allt det här då? Jag vet inte faktiskt, men jag har i alla fall begränsat mig från en massa yrken och har två i åtanke. Men vilka vill jag inte nämna ännu, med risk för en hel del ändringar ;)
Jag är på topp i humöret, livet känns helt okej just nu. Trots den ständiga (och ökande) värken i rygg/nacke/axlar/armar/händer, jag ska till läkaren på tisdag så får se vad han säger då, inte så lätt för honom heller kan jag förstå eftersom jag snart provat det mesta i läkemedelsväg och inget funkar! Men jag har bestämt att INGA motgångar ska få stoppa mig! Bara se framåt och se på det med ödmjukhet och glädje. För jag KAN ju vara tillsammans med min fina familj,som jag älskar och beundrar,varje dag och jag HAR en framtid som kan bli ljus om jag bara låter den!
Tycker alla borde ha en mer positiv syn på framtiden och leva mer i nuet, det blir vad man gör det till!
Ha en trevlig helg mina kära vänner!

1 kommentar:

LIB sa...

nä nu har jag läst det här inlägget 4 ggr tror jag. hoppas på något nytt :) kram