2011-09-30

*suck*

pluggandet är kul och stimulerande, men gud vad jobbigt att bara sitta hemma och plugga! Hade varit betydligt enklare om man hade haft ngn annan att prata med... Känns lite ensamt. Men,men bara att bita ihop.

Idag är det fredag och Theodor har bestämt att vi ska äta hemgjord pizza idag, så jag ska åka och handla lite färska champinjoner, paprika, lök osv till detta. Fredagsmyset är barnens höjdpunkt på hela veckan. Ska väl inte ljuga och säga att det bara är dem som gör det, för både jag och David tycker om att ha lite mys med barnen. Helgen är helig nu för tiden, mer helig nu än den varit tidigare. Förut när jag var mammaledig så var man hemma med barnen hela dagarna och var glad när helgen kom för då kunde David vara med och njuta av tiden man har tillsammans med barnen. Men nu är David på jobbet, jag sitter här hemma och plugga hela dagarna och barnen är på dagis, helgen är helig för då är det bara vi.

Nähä, nu ska jag fortsätta plugga. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: