2012-03-30

Fredag, äntligen

Är trött eftersom jag jobbat, det är väl kanske inte på grund av jobbet som jag är trött utan för att jag måste upp så tidigt! En kombination med svårt att somna eller barn som bråkar (med varandra) mitt i natten eller en mage som krånglar, så blir summan av det hela att jag blir så trött i kroppen att jag känner hur ångesten kryper under skinnet! En oro eller rastlöshet som gör mig nervös och förstör så jag drömmer mardrömmar när jag väl somnat! Men! Nu är jag ledig två dagar, som jag tänkt att njuta av tillsammans med mina barn och min man. På måndag är det samma visa igen, tillbaka till jobbet klockan sju på morgonen.
Påsken jobbar jag mig igenom (storhelgs OB, jippie) då jag bara är ledig på onsdagen, och då ska skitbilen på lagning...
Nu hoppas jag att Jen har somnat för JAG vill sova nu! Hoppas på mer ork imorgon!
God natt!

Inga kommentarer: