2012-03-18

Jag måste verka

ganska förvirrad eftersom jag lägger in samma bild efter varandra, men jag är bara glömsk. Som att det vore en tröst... Tittar på TV med mannen i mitt liv och snart börjar hans favoritserie Walking dead, jag gillar den inte, men offrar mig för hans skull.
Hela helgen har varit sjukstuga här, jag har haft hög feber, 40 grader och Theodor har haft lika hög feber han. Igår klagade han mycket på magen att det gjorde ont. Så på kvällen blev det en tur till Värnamos sjukhus för att kolla så att det inte var blindtarmsinflammation, men det var inget allvarligt utan bara körtlar som svullnat upp av febern. Skönt. Theodor tyckte det var roligt för han fick kissa i en mugg. Han var så söt och duktig min lilla sjukling. Till och med läkaren ville ta med honom hem för att han var så söt =)
Jag hoppas på att jag ska vara tillräckligt frisk på onsdag för att kunna åka på mässan som mitt arbetslag ska på i Jönköping, äldremässa. Kan ju vara intressant... Men barnen får vara hemma hela veckan i alla fall. Just det Jen fick feber nu ikväll, 38,4. Så det är bara att hålla dem hemma och se glad ut.
Nähä, kolla på TV med mannen var det ja =)

Lägger in en bild från i veckan när vi var ute i det fina vårvädret. Här i Nissafors och deras fina lekplats.
God natt på er!


1 kommentar:

LIB sa...

vi tittar också regelbundet på Walking dead men jag funderar på om det är särskilt nyttigt. inte andligt uppbyggande och ett överdrivet slaskande inom våld. men ändå intressant.. Kram