2012-03-22

Mina älskade barn

verkar vara kvitt febern nu. Äntligen! Hoppas bara Theodors hosta lägger sig snart också... Men de är inte sig själva riktigt ännu, men jag har lovat att vi kan vara ute på altanen idag om det är varmt. Theodors önskan var att få blåsa såpbubblor, klart vi ska göra det.
Nästa vecka får jag min första lön och pga strul från CSN också de första pengarna mitt konto ser sedan november... Blir till att fylla i lite hål och dylikt i plånboken. Sen måste jag till Ge-Kås i Ullared och handla till Theodors kalas och den stundande 4-års dagen (13 april).
Han vet inte vad han önskar sig riktigt, men smålego och såpbubblor med Buzzlightyear är några saker han vill ha. Vad mamman vill ha till honom? Kläder, i storlek 110-116. Min lilla kille börjar bli så stor! Blir en riktigt lång kille det här! Nähä, dags att ordna frukosten till de hungriga vilddjuren = familjen...

Ha en härlig dag! Det ser ut att bli en vacker dag! Bjuder på en höstbild av Lillsjön!

Inga kommentarer: