2009-04-09

Påsk

Idag så kom David hem tidigare från jobbet i alla fall, så jag hann att städa. Skönt, nu ser vårat hem presentabelt ut och riktigt mysigt blev det. Första påsken i vårat hus. Härligt.
Imorgon så hoppas vi på fint väder så att vi kan fara och kolla på fotboll och heja på pappa David och Kulltorp. Sen ska vi bara vara hemma på kvällen och bara vara, vill kolla på Singin bee på 3an för det ska vara med kändisar, kan vara kul.
På lördag ska vi åka till Jkpg för att shoppa lite. Ska köpa en aktiveringsleksak till Theodor som han ska ha i bilen, beställde den för ett bra tag sedan på Babyproffsen. Sen ska vi kolla ut vad vi vill ha för garderob på IKEA så vi kan börja spara, köper säkert något där eftersom jag älskar inredningsprylar. Sen skulle jag vilja köpa en kjol till mig själv, om jag hittar någon. Alla som känner mig vet att jag inte gärna tar på mig kjol, byxor och gympaskor det är jag i ett nötskal, men ibland kan det vara bra med en kjol. T ex om man ska klä upp sig något... På måndag ska jag väl klä upp mig för då fyller ju vår lilla prins ett år. Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Undrar om jag åstadkommit något under detta året som gör att min lilla pojke blir en bra kille i framtiden eller om han blir ett litet monster. Hahaha, skämt å sido, man undrar ju vad man gjort så att tiden gått så fort?
På söndagen så ska vi nog grilla tillsammans med mina föräldrar och mina bröder.
Ja så ser väl vår påsk ut skulle jag tro... Kanske blir någon ändring här och var... Vi hoppas ju såklart då bara att det blir fint väder hela påsken så att man kan vara ute och få frisk luft.
Önskar er alla en riktigt trevlig påsk!

Inga kommentarer: