2009-06-17

Bråda tider

Börjar bli tjatigt att jag alltid har fullt upp,men det har jag. Igår så var jag och hjälpte min mamma i Kyrkans Hus eftersom hon har sommarverksamhet för barnen i Hillerstorp,det var matdags och det behövdes någon som kunde värma mat i mikron. Sen så tog jag och min pappa hand om Lovis hemma på Duvgatan. När min mamma och Daniel kom hem så åkte vi till Kulltorp för att hjälpa Daniel att städa hans lägenhet som han ska flytta till i Kulltorp. Theodor och Lovis busade järnet och var helt slut vid halv sju. Men nu har vi inte så jättemycket kvar att städa idag. Men allra först idag så ska jag in till Anderstorp på brandutbildning mellan 14 o 17. Theodor får vara med morfar tills jag kommer hem. Och David får ha Nova på jobbet idag, jag lämnar henne där på vägen till Hillerstorp. Egentligen har jag inte tid att vara iväg en massa nu,hade behövt städa innan midsommar slår till hemma hos oss. David har handlat allt vi behöver i helgen,eller allt kött som vi vill grilla är kvar att inhandla. Imorgon jobbar jag mellan 15.30-21.30 så då hinner jag inte med så mycket. Ja ja,det blir som det blir. :)

Inga kommentarer: