2009-06-28

Uppdatera var det ja...

Det är jag dålig på. Men tiden räcker inte riktigt till och då måste jag prioritera lite. Jag hoppar in och jobbar lite extra för att kunna dryga ut kassan lite och för att kunna stanna hemma så länge som möjligt med Theodor. Men nu ska min lilla pojke skolas in på dagis (förskola) den 21/9 börjar han. Men det kan hända att jag kanske kan skjuta upp det en eller två månader till. Vi får se. Annars så rullar livet på som vanligt här i Nissafors. Theodor försöker lära sig att prata och han charmar alla han möter. Nova håller på att lära sig att uppföra sig. David ska snart ha 2 veckor semester snart,han jobbar bara denna veckan och ett par dagar nästa vecka. Ska bara göra några kortare resor nu under sommaren, till vintern ska vi till min bror i Östersund så vi sparar pengar till det och hoppar över att åka nu under sommaren i år. Ja, det får räcka som uppdatering idag. Nu ska jag fortsätta tvätta kläder,måste passa på nu när jag har tid och solen torkar allt så snabbt. Dagens notis: Livet är härligt!

2 kommentarer:

LIB sa...

Ni är välkomna! ps. nu har jag uppdaterat vår blogg med foton! kram

Malin sa...

Ni vet att ni är välkomna hit på semester va? Bara roligt att ha er här, saknar er. Kram!