2010-01-13

Vändningen då...

det blir som sagt vändningsförsök på fredag morgon. Hade ju hoppats slippa,men det ser inte så ut... Klart jag är nervös, för hur det kommer att kännas, hur de gör och framförallt om de ska lyckas. Oddsen för lyckad vändning öär fortfarande bara 50% så vi får se. Med tanke på hur mycket förvärkar och sammandragningar jag har haft under dagen så skulle jag inte bli förvånad om förlossningen drar igång på lördag... Läkaren kände lite och knuffade lite igår på undersökningen, men hon trodde inte att det skulle bli omöjligt att de lyckas vända på fredag för det kändes bra sa hon. Hoppas att hon har rätt bara =)

Har konstaterat idag att min son inte ska sova middag mer på ett tag i alla fall, han ville inte sova för natten innan så det tog sin lilla tid att få honom somna. Får testa ett tag i alla fall. Men jag hade gärna haft kvar de små tupplurerna för min egen skull... =) Ja,ja blir väl att sova en stund då David kommer från jobbet i stället, det går alltid att lösa.

Nähä, nu ska jag hänga den sista tvätten och sen lägga mig för att sova. God natt på er!

Inga kommentarer: