2010-06-03

Jag vill

så gärna flytta till ett större hus då jag tycker att vårat hus känns litet nu när vi har 2 barn. Vi har ingenstans att förvara saker eftersom vi inte har något förråd alls. Det fanns bara 2 garderober när vi flyttade hit så vi har öpt en till Theodor och en stor byrå till Jen, men allt det där som man inte alltid använder får stå i garaget där det är fuktigt och luktar illa. Ingen källare och ingen vind... Ingenstans att hänga tvätten under vintern heller, på somrarna hänger jag tvätten ute på altanen och är det riktigt fint väder ute så hänger jag ut tvätten på torkvindan. Vi har ett jättefint hus men som sagt det är för litet, enda felet men ett stort fel...

Älskar mina barn (såklart) så här kommer en bild på Jen tillsammans med Theodors Gose och en bild på syskonen sittandes i soffan, Theodor berättar för Jen om apan.

3 kommentarer:

Jejje sa...

Tack Frida för din kommentar hos mig....-trevlig helg på er med.
Jag har också väldigt dåligt med utrymme i vårat hus.Hur stort har ni?
Våra barn har inte egna rum,vi bor nu i 2-rum med kök.Trångt......Kram Jejje

Frida sa...

Vi har 4 r o k, så barnen har varsitt rum och vi ett, så vi har ju inte lika trångt som ni...

Jejje sa...

oj,då har ni ju stort...men har man inte förvaringsutrymme så förstår jag dig:))