2010-06-01

Jag är sååå trött

för jämnan nu för tiden känns det som. Men det fick jag ju förklarat varför igår när läkaren ringde till mig, järnbrist igen. Jag hade järnbrist när jag förlöstes nu sist, käkade järntabletter i en månad då och nu verkar det som att jag får börja igen.
Theodor sitter här i soffan med mig och kollar på Puhs film om Heffaklumpen, söt film tycker jag. Jen ligger och sover och jag väntar på att David kommer hem från jobbet så jag kan sova en liten stund, detta eftersom David har match ikväll och jag sa ju natta båda barnen idag så det gäller att fylla på batterierna när man får chansen. Tyvärr så öser det ner ute så vi kan inte gå till lekplatsen heller, får se vad jag ska hitta på för skoj åt Theodor under kvällen sen...

I lördags var jag iväg till Åminne och kollade på Brolle. Han var jättebra även om jag saknade både Cash och Buddy Holly låtarna. Jag och mamma åt på Lilla Krogen först där jag åt krispig anka, vilket såklart var jättegott. Höll ju på att tappa fingrarna eftersom det var så jäkla kallt, skulle haft vantar med mig... Sen var det såklart roligt att kolla på alla som var så kalas att de knappt kunde gå, själv så körde jag så det enda som intogs var läsk. Skönt slippa göra bort sig...

Söndagen blev till ett besök på Ge-Kås i Ullared, en snabbvisit bara för att handla deo, tvättlappar och allt sånt som är nödvändigt att ha hemma. Sen grillade vi hemma hos mina föräldrar för att fira morsdag.

Igår var det terminsavslutning på Vuxen & Barn där det bjöds på en riktigt somrig gräddtårta med jordgubbar på, härligt.

Det var den uppdateringen, för idag... Ha det gott!

2 kommentarer:

Jejje sa...

hoppas du blir piggare....-har du provat blutsaft?jag tyckte det var bra.kramar jejje

Frida sa...

Just det, det kanske jag skulle prova... Tack. =)