2010-06-09

Usch vad det

regnar ute idag. Blir nog att vara hemma och inne idag. I helgen som varit så blev det studentfirande i dagarna två. Först var vi hemma hos Davids mamma och firade, det bjöds på grillat i mängder. Dagen efter så var vi hos Davids pappa och de bjöd på hemlagad kinamat, supergott! Vem som tog studenten? Davids lillebror Mikael tog studenten, han skulle få vara ledig i en vecka innan han skulle börja jobba men om det var ett sommarjobb eller fast jobb mnns jag inte...

Igår var det dags för min pappa att resa till Serbien. Han ska vara borta i 2 månader hos sin bror och annan släkt. Min äldsta bror + familj, min lillebror och min mamma ska också ner dit i sommar men senare och inte så länge. Vi stannar hemma för det är tänkt att vi ska måla om huset och fixa lite. Blir bara kortare utflykter i sommar för våran del.

Nähä, då var det kanske dags för mig att klä på mig, barnen är färdiga och redo för dagen =)

1 kommentar:

Jejje sa...

oj,vad ni har ätit en massa gott:))Kram