2010-10-28

Alltså det

händer verkligen inget nytt här hos mig, känns ju trist att behöva upprepa sig liksom... Men i alla fall, i helgen så kommer min äldsta bror "hem", alltid lika kul när han kommer och så klart roligt att träffa barnen och hans fru med. På måndag ska jag vara chaufför till konfirmanderna i Kävsjö, de ska på läger på Öland i 3 dagar, undrar bara HUR jag ska klara mig utan mina små barn?! Kommer sakna ihjäl mig ju! David ska vara pappa-ledig de här 3 dagarna, synd bara att han blir utan bil, men det löser sig.
Det är väl det jag hade nu framöver... Jo, jag och David firar att vi varit förlovade i 6 år den 6/11 och den 11/11 har vi varit gifta i 4 år, det är inte så illa det inte. I januari har det gått hela 10 år sen vi började hålla ihop. Tänk vad tiden går fort, är väl så när man har roligt tillsammans =)
En dag ska vi till Ullared för att handla julklappar till barnen också, vet bara inte vilken dag detta blir för jag är faktiskt inte så sugen på att åka dit. Kanske börjar jag bli sjuk...? Ha,ha,ha nej men jag ser inte fram mot att behöva trängas med en massa folk, även om jag åker dit med David och utan barn.
Just nu väntar jag bara på att maskinen med tvätt ska bli färdig för sen ska jag lägga mig och sova. Imorgon blir det nog till att plocka lite och bädda rent i sängarna, men mest njuta av mina små barn, det är inte klokt vad man kan älska dem!
Det är inte så jättelänge till som jag kan säga att jag är mamma-ledig, i januari tar David över i iallafall en månad för att jag ska eventuellt plugga,men jag får vänta till början av december innan jag vet vad det blir. Kanske blir jag sjukskriven, eller så blir jag arbetslös eller så fortsätter jag där jag slutade när jag gick hem på havandeskapspenning i november 2007... Den som lever får se... =)
God natt allihop och jag hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: