2010-10-13

Idag så ska Theodor

tillbaka till Audionomerna i Jönköping. Det ska göras rent i öronen och därför får David följa med och hjälpa till. Vet inte om de ska suga rent eller skölja, men i vilket fall så behöver han nog hållas i. Det kommer säkert gå bra, han brukar vara duktig när han är hos läkaren, lilla Theodor. Som belöning så blir det en sväng till MAX-grillen för en MAXbox och en runda på Babyproffsen där han ska få köpa sig lite mer LEGO eller något annat han vill ha.
Imorgon ska jag lära mig klippa Nova själv, blir kul att äntligen få börja. Sen tror jag inte att jag lär mig på en enda gång men någon gång måste ju bli första gången, eller hur. Sätter in en bild på den nyklippta Nova vid ett annat tillfälle så ni får se hur hon ser ut då. En helt annan hund enligt mig...

Inga kommentarer: