2012-02-08

Jobba

På lördag börjar jag jobba på timmar eftersom jag fortfarande studerar. Känns både bra och dåligt, men fördelarna överväger helt klart nackdelarna! Allra skönast är att äntligen ha pengar över varje månad! Största nackdelen är att det är långt att pendla! Vi planerar att göra färdigt det vi planerat att renovera och sedan försöka sälja huset. När vi diskuterat var vi kan tänka oss att bo så lutar det åt att vi flyttar till Anderstorp, då får jag bara 3 mil att pendla och David kan hitta på saker tillsammans med barnen när jag jobbar. Nu så blir han ju låst i Nissafors och kan inte åka någonstans eftersom jag måste ha bilen, två bilar har vi inte råd med heller. Så bästa lösningen är att flytta. I Anderstorp finns en simhall, idrottshall, minigolf, pizzerior, grill och mataffärer! I Nissafors har vi... Inget... Skog och mer skog... Visserligen bra skogar att promenera i, men det är också allt. Ser fram mot att se hur detta året kommer att utvecklas! Gillas!avslutar med en bild på min söta och fina glasögonorm!

Inga kommentarer: