2012-02-22

Sovmorgon med mera

Just idag behövde jag det som mest! Jag har varit fruktansvärt trött senaste tiden, konstant. Idag sov båda barnen till kvart över nio annars brukar de vakna vid åtta, hoppas jag känner någon skillnad idag.
Att vara tillbaka och jobba känns bra, riktigt bra! Har faktiskt inte mer ont än vanligt, och tar jag bara mina tabletter så kan jag inte känna av värken alls! Helt underbart! Ni anar inte hur länge jag väntat på att få känna mig som vanligt! I hela 9 år har jag kämpat!
Barnen får vara hemma mer också nu när jag jobbar eftersom jag har lediga dagar mitt i veckan. När jag jobbar så har jag ganska många långa pass så de får vara lite längre när de väl kommer till dagis.
Idag ska jag plugga det sista för nu har jag gett upp. Eller rättare sagt ingen idé att påbörja en ny kurs eftersom på jobbet ville de veta i april om jag kommer tillbaka och måste börja i april för att få semesterdagar. Börjar jag i juni får jag inga dagar. Ny kurs startade i måndags så därför var det lika bra att göra så här.
Avslutar som vanligt med ett par bilder.
Theodor som ett tandtroll och Jen min lilla linslus :)

Inga kommentarer: