2008-12-28

Julklappar och förflyttande

Jag vill börja med att tacka alla som köpt julklappar till oss, jättefina saker och kläder. Tack.
Sen vill jag berätta att Theodor nu har lärt sig att krypa, äntligen. Det har tagit tid att komma dit men som sagt han har ju inte varit intresserad av att försöka. Men nu så kryper han på, det går inte så fort än men framåt går det i alla fall. Värre är att han vid några tillfällen ställt sig upp från knät på någon och försökt att gå iväg själv. Han har ju även ställtsig mot leksaksbacken och försökt att gå iväg. Det går undan nu och man har inte så mycket tid över heller när han är vaken,man behöver hålla koll på honom hela tiden, busen. Annars så är han ju för det mesta en glad liten kille med en MYCKET stark vilja då märker man att han har humör. =)
Idag har vi bara njutit av att David varit ledig och bara varit hemma och myst med Theodor, härligt med såna dagar ibland. Och ikväll har vi badat både Theodor och hunden. (inte samtidigt då) Imorgon händer nog inget speciellt, vi ska handla lite och sen ska David träna på kvällen och då ska jag vara hemma hos mina föräldrar och umgås med min bror Patrik och hans familj, de kom i fredags från Östersund så igår firade vi julafton igen,kändes mer som julafton igår än i onsdags, kanske för att alla var samlade. Har saknat dem mycket så jag får passa på att umgås nu när jag kan.

Inga kommentarer: