2009-01-02

Nytt år

Nu så har vi då äntligen kommit in i 2009. Vi har mycket att se fram mot även detta året. Både jag och David fyller 25 nu i januari. I mars så flyttar vi in i vårat hus i Nissafors. I april så fyller Theodor 1 år. Sen har vi ju all utveckling som våran lilla kille ska genomgå också. Och allt det som kommer att hända som man inte vet om innan, jag hoppas i alla fall på att det blir ett bra år.
Jag önskar alla mina nära och kära allt gott, hälsa och ork att axla eventuella motgångar under detta året.
Om man nu måste ha ett nyårslöfte så lovar jag att försöka vara en bättre människa,vän och fru. Det är ju ett löfte som jag i alla fall kan försöka att hålla. =)
Gott nytt år på er alla.

PS Jag håller på att ändra layoten på hela blogen och så småningom kommer alla inläggen att vara svarta,men det tar sin lilla tid. Är det ngt inlägg som någon är extra intresserad av innan dess så skriv det så ska jag ändra till svart text så snart jag hinner. Nytt år, nya färger. =) DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er båda! Kan du inte snälla berika bloggen med lite mer foton från alla trevliga upplevelser. Nog så trevlig blogg att återkomma till, men lite mer "liv" hade inte skadat. Gott Nytt 2009 !!

Malin sa...

Hej på er! Hur har ni det efter julstök och nyår? Vi saknar er här hemma! Hoppas att vi snart kan ses. Kanske kan ses halva vägen typ i Växjö nån gång. Barnlediga, gå på bio, käka lite kanske?
Vet ju när du fyller år, men David fyller väl nästan samtidigt? Vilket datum?
Kram på er alla!

LIB sa...

toppen med nya layouten! kram kram