2009-05-06

Händelselöst...

Som sagt inte händer det så mycket här inte. David jobbar, jag varvar att vara mammaledig med att gå bredvid på ett boende i Anderstorp (14 km härifrån), annars så händer inte så mycket nytt. Det kommer mer framöver, på fredag till exempel så jobbar både jag och David, Theodor får sova hos mormor och morfar. Efetr 16 sen så ska vi åka till Växjö, vi ska hämta lilla Nova. Äntligen har det gått 9 veckor så att hon får flytta, och som vi längtat till denna dagen. Ska bli så himla roligt med en liten valp hemma. Vi har verkligen saknat att ha hund sen Pricken var tvungen att flytta. Vi saknar honom fortfarande jättemycket, men han har som sagt det mycket bättre nu. Nova blir däremot en hund som kan jämföras som natt och dag i jämförelse med Pricken, temperament, sinne, storlek och ras då är ju helt annat än vad han var. Som sagt ska bli såå roligt. Annars så kommer väl inte så mycket annat ske för tillfället... Eller jo, vi ska ju så smått börja fixa Theodors rum och tapetsera vårat sovrum, lite sånt där små-fix. Vi har ju fullt upp att göra, men inget som är utöver det vanliga.
Känns lite tråkigt att blogga, ingen kommenterar något nu för tiden, man blir inte lika motiverad att skriva då...Ja,ja... Jag skriver när jag känner för det eller har tid ändå ju. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, en dag imorgon igen.

1 kommentar:

Love sa...

Jag vet att jag är dålig på att kommentera inlägg (och extremt seg på att svara på Facebook-meddelanden), men jag läser din blogg nästan varje dag och blir alltid lika glad när jag ser ett nytt inlägg. Men jag förstår att det kan vara trist att blogga utan respons -- jag tycker likadant (och ändå skärper jag mig aldrig vad gäller kommentarer).

Hoppas allt är bra -- fast det verkar det ju. =)