2009-05-26

Lite smått och gott

Här händer inte så mycket just nu. Livet lunkar på som vanligt. Theodor håller på att få tänder, ännu fler. Hela neder käken är helt röd och jättesvullen,och det gör ont. Stackarn. David jobbar ju hela dagarna,sen har han ju ganska mycket fotboll på sin fritid. Som vanligt alltså. :) Och jag går hemma på dagarna med Theodor som vanligt. Enda skillnaden är att jag har börjat jobba extra i Anderstorp, på ett litet boende med 2 vanliga avdelningar för äldre och 1 avdelning för dementa. Har jobbat en del dagar redan,ganska kul att få en inblick i Gislaveds kommun. Trivs jättebra även om jag blir helt slut och får ont i ryggen efter att ha jobbat en hel dag. Men vad härligt att få komma hem till Theodor efter en hel dag på jobbet, han blir så glad att man kommer hem. Usch, vilket tråkigt inlägg detta blev då... Bäst jag slutar nu så det inte blir värre.. Allt gott mina bloggläsare!

Inga kommentarer: