2009-05-13

Valpliv och barnliv


Idag så blir Theodor 13 månader, det går sakta men säkert närmre att börja jobba igen. Tyvärr. Jag har som sagt inte ändrat mig i att börja jobba igen,jag vill fortfarande inte. Ja,ja ska inte grubbla i den saken mer idag.
Vi var och hämtade hem lilla Nova i fredags, hon är jätteliten, mindre än en katt. Men oj vad busig hon är! Jagar efter Theodor som ger henne leksaker och delar med sig av sin mat, klart hon älskar honom då. =) De är så söta båda två även om de kan ge varandra något tjuvnyp ibland. Nova är ganska duktig på att säga till när hon behöver gå ut så det blir inte så jättemånga olyckor inne, men några stycken. Hon sover från elva till klockan sex, då väcker David henne för att gå ut. Vi stiger oftast inte upp före åtta och då äter vi frukost, jag,Theodor och Nova.
Vi ska försöka få upp staketet utmed vägen i helgen, det gamla kan Nova gå mellan spjälorna på och under det också på vissa ställen. På lördag så ska jag jobba extra i Anderstorp en delad tur, men det ska bli roligt ändå. =) Tror att David skulle försöka få upp hundgården på lördagen, men det går ju bara om han har hjälp annars kan det nog bli liite för mycket med hund,barn och sig själv. =)
Just nu sover Theodor och Nova sover i mitt knä, man får passa på när man har lite tid över numera att blogga, har fullt upp i övrigt. =)
OBS! Bilden är kopierad från kennelbloggen

1 kommentar:

Sara sa...

Söt liten vovve ! :)