2009-05-18

Konstig dag.

Det var det igår. Jag kände mig hängig och Theodor verkade lite febrig på morgonen. Jag hade bjudit hit mina kusiner så jag blev tvungen att avboka eftersom jag inte ville smitta ner någon i fall vi var sjuka. Men efter några timmar så blev Theodor mycket piggare och började busa som vanligt igen. Febern försvann och kom inte tillbaka alls. Och att jag kände mig hängig gick över med en clarityn, allergi. Hm,mina kusiner hade ju kunnat komma trots allt. Men jag hoppas att de kan komma nästa helg i stället. Igår så höll David på lite i trädgården, klippte gräset och sen kom min pappa och hjälpte honom att riva det fula, ruttna staketet vi har och satte upp ett bättre och säkrare staket. Nu ska vi bara köpa tujor (stavning?) att plantera utmed vägen. Dels för insynen och extra skydd ut mot vägen. Det blir nog bra sen. Nästa projekt för veckan blir hundgården som David ska sätta upp så vi kan träna Nova att vara i den. Och så måste vi städa inne med, byta gardiner och putsa fönster. På fredag och lördag så ska jag jobba extra i Anderstorp igen,det blir kul. Känns skönt att spara lite mammadagar, bara denna månaden sparar jag 7 dagar på att jobba. Gött. Idag ska vi på Vuxen & Barn i Hillerstorp. Blir trevligt som vanligt. Men det är konstigt, Theodor sover aldrig längre än till 8,nu är klockan strax halv 9 och han sover så gott.. Han gör alltid så här när vi ska iväg någonstans på morgonen. Vill ju gärna låta honom sova tills han vaknar själv, men vem vet hur länge han sover då. Och jag vill inte missa att åka till kyrkan eftersom det är det enda vi åker på under veckan. Ja ja, snart ska jag väcka honom så vi kan göra oss i ordning.

Inga kommentarer: