2009-12-07

Känner mig inte pigg alls

Hela kvällen har jag gått här och klagat att jag har så ont i magen. Riktiga kramper. Och klagat över illamående. Vad händer? På väg hem från mina föräldrar så känns det som att jag har världens längsta bilresa framför mig, mår så illa. Väl hemma rusar jag på toaletten och jag spyr som en kalv. Usch, jag hoppas innerligt att jag inte är magsjuk igen. Vill verkligen inte vara med i så fall. Men det kan varit något jag ätit också, har ju ätit en av pappas ihop-kok... :) Även om det kan bli gott så betyder inte det alltid att maten inte är giftig... Nu har jag i alla fall bäddat ner mig här hemma, så får jag be en stilla bön att jag slipper spy mer nu och bara få sova. Annars får David vara hemma imorgon och min pappa får åka och besikta bilen imorgon. Allt går ju att ordna, men jag ville ju gå på luciatåget i Kyrkans Hus imorgon ju... Enda lucian jag går på, men är man sjuk så är man. Nu ska jag i alla fall sova, ska bli skönt. God natt mina vänner.

Inga kommentarer: