2009-12-02

Ge-Kå:s i Ullared igår

Igår så åkte jag och mamma till Ullared för att handla julklappar. Vi fick fint väder under resans gång och fick en kanonfin parkeringsplats (alltså nära till ingången), ingen kö in alls. Det var däremot supermånga som var vid leksakerna på samma gång, tråkigt att trängas med en massa människor som inte visar någon hänsyn utan är som gamar på sakerna och gör allt för att nå det de vill ha. Men som tur var fick jag ändå tag på en del saker till Theodor där. Sen var det ju kläderna,fanns ju en hel del till pojkar i Theodors storlek skulle ha kunnat handla en hel del där också. Men på damsidan fanns nästan ingenting alls, och för gravida i min storlek fanns det absolut ingenting. Blev lite besviken över det eftersom jag skulle behöva ett par byxor till,men vill inte köpa ett par dyra på t ex H&M när det är så kort tid kvar. Men,men man kan inte alltid få som man vill,eller hur? Idag har det varit ett helt underbart vinterväder hos oss. Kallt och soligt. Så dagen började med att jag var i Gnosjö hos min sjukgymnast och fick akupunktur och sen åkte jag hem. Sövde Theodor, sov en stund jag med. När han vaknade fixade jag lite mannagrynsgröt till lilleman, sen gick vi ut i trädgården och lekte. Jag, Theodor och Nova. Det var väldigt kallt men det var skönt att få frisk luft och få njuta av ljuset från solen,den har ju lyst med sin frånvaro ett bra tag nu. Såna här dagar njuter jag verkligen av att få spendera med min älskade son. Nu längtar vi bara tills nästa bebis kommer ut så man kan börja promenera också, men som sagt inte så långt kvar nu ju. Allt mellan 11 till 7 veckor om allt ska vara rätt beräknat :) Jippie!

Inga kommentarer: