2010-02-20

Snö, snö och åter snö

Var ska man lägga all snö egentligen? Man kan ju skotta och ploga i det oändliga men vart ska man lägga snön då? Vallarna är så höga nu så man ser inte ordentligt när man kör bil. Nog för att jag gillar vinter och snö men det får ju finnas gränser med hur mycket snö vi ska få. Tycker att det räcker nu. Det enda bra är att folk har något att prata om ett tag nu...

Lägesrapport här från Nissafors då:
Igår fick vi besök av en av Davids kompisar, det var trevligt. Satt och pratade hela kvällen och han lekte med Theodor som blev jätteglad att någon ny ville leka med honom. Idag så har Theodor varit ute tillsammans med David och skottat, sen gick jag och la mig och sov en stund med barnen och det var verkligen välbehövligt. Under tiden var David iväg till Gnosjö och handlade lite helggott och lördagsgodis till Theodor. Nu ska jag laga middag och ikväll blir det till att kolla på melodifestivalen. Tänkte att jag och David skulle äta varmamackor ikväll. Imorgon hoppas vi på fint väder för då ska vi ut i naturen och grilla korv, måste bara hitta ett ställe där man kan gå med barnvagn i så fall... Fast å andra sidan så kan jag ju ta Jen i bärselen kanske... Vi får se vad det blir. Så med andra ord så har vi en lugn helg där vi bara njuter av vår lilla fina familj. Det är underbart att vara jag idag =)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: