2010-09-20

nope

ingen lust att blogga nu heller egentligen, men det kanske kommer så småningom vem vet...
Kan i alla fall berätta att Jen fyllde 8 månader förra veckan och därmed var på sin 8 månaderskontroll då, hon väger nu 9400 g och 70 cm lång. Hon har fortfarande bara 2 små tandsingar och hon är konstant glad mitt lilla troll. Hon är däremot ganska så lat och har inte börjat krypa än, hemma försöker hon inte ens medans hon övar en massa när vi är på Vuxen & barn på måndagarna, kanske för att hon ser att de andra små kryper omkring och inte vill vara sämre... Gör inget tycker jag då, skönt att hon vill vara liten längre än vad Theodor gjorde =) Han har så bråttom genom livet känns det som. Han är så mysig min lille man, charmig som få. Älskar mina småttingar så mycket...
Idag har Theodor lekt med en pojke som är i samma ålder som honom och hans storasyster som är drygt 4 år, de lekte så fint och Theodor var så lycklig! Fint att se, värmer mitt modershjärta.
Imorgon tar vi dagen som den kommer. Likaså onsdag och torsdag. På fredag ska vi däremot till Jönköping med Theodor, han ska till barnaudionomerna för att kolla hörseln, blir intressant och jag hoppas verkligen att hans hörsel är okej! Efteråt blir det IKEA, köpa en matta till Theodors rum och lite glödlampor, batterier och värmeljus. Nähä, sängdags nu. God natt.

Inga kommentarer: