2010-09-30

Här kommer

ett snabbt inlägg bara. Det gick bra för Theodor hos audionomerna. Han hade bra hörsel,men har mycket vax i öronen som måste bort. Så nu droppas det på i hans öron. Han ska tillbaka om ett par veckor då de ska skölja öronen. I övrigt så händer inget nytt här... Eller jo, Jen har börjat ställa sig på alla fyra och gunga, så kanske kryper hon inom en ganska snar framtid. Men hon blir nog inte lika tidig som Theodor till att börja gå, han var ju 10 månader och Jen är ju redan 8,5 månad... Men som sagt det gör inget om hon vill vänta lite och fortsätta vara bebis lite till =)
Här nedan kommer en bild på min lilla sessa i sin allra första tofs. Sötnos.

5 kommentarer:

Jejje sa...

Fin tös i tofs:) Ha en bra helg/kram

Hanna sa...

hej..
Vet du hur gamla barnen ska vara för att få börja på barntimmarna i kyrkans hus i Hillerstorp?

Frida sa...

Hej Hanna, tror det är det året de fyller 3 år, det är anmälan dit och man får nog ringa på en gång för att få en plats. Nu har några slutat så ring 037022080 så kan du fråga min mammma hur det ligger till. =) Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

hej igen.. då vet jag vilken ålder..tack för svaret. men blev lite fundersam.. du skriver ju att din son är på barntimmarna i ett tidigare inlägg. men enligt datumet som du skrivit att han är född är han ju inte 3 år,hm?
är det så att det stå fel år? eller får dom börja det år dom fyller 2 år? //H

Frida sa...

Nej åldern stämmer på Theodor, han har fått börja en termin tidigare eftersom jag har börjat som hjälpledare och är med varje gång. Annars hade han fått vänta till januari som alla andra. Anledningen att jag hjälper till är för att det saknas och behövs hjälpledare i de olika grupperna, jag kommer dock inte vara med på barntimmen till våren för att Theodor ska få känna sig stor och bli självständig han med. Så Theodor är 2,5 år och inget annat =)