2010-09-06

Ojojoj

jag har verkligen ingen som helst motivation att blogga just för tillfället. Jag har så mycket runt mig nu för tiden att just tiden inte räcker till! Om jag kunde önska att jag fick ett par timmar mer om dygnet så vore det ju inte helt fel... Jen är nu 7,5 månader och den 1 september tittade då äntligen hennes första tand upp och nu idag sprack det även upp för nummer två. Så nu har hon två små nere i munnen. Theodor är som vanligt en liten surrpinne och sa till mig när han fick en smörgås i lördags: tack lilla du =) Han har så mycket funderingar och uttryck att jag skulle fylla ett halvt kollegieblock varje dag kännsw det som. Härligt. Men vilka gräl han har med mig =) Idag så tog han sönder min lampa som jag har i fönstret i vardagsrummet. Jag frågade varför han tog sönder den, och att jag blir ledsen när han gör så. Till svar fick jag först ett (leksaks)gevär riktat mot mig och så svarade han med sur röst: Nu. Lyssnar Du på Mig! Hur håller man sig för skratt?! Jag bara undrar, kanske finns några kurser för hantering av sådana situationer eller så borde det finnas...
Nähä, nu ska jag krypa ner i sängen och sova, har en lång dag framför mig imorgon med. Läkarbesök och fotbollsträning för David så det blir full rulle! God natt på er!

1 kommentar:

Jejje sa...

ja du,blogga kan va svårt ibland,men snart lossnar det ska du se:)) vilken kommentar från sonen,jag hade inte kunnat hålla mig:)ha en härlig helg/kram