2009-01-18

Fullt upp

Som ni vet så ska vi ju flytta snart till vårat hus i Nissafors, nu har vi börjat våran mellanlandning hos mina föräldrar. Jag och Theodor sover här redan ikväll och imorgon flyttar vi hit vår säng så då flyttar David och Pricken hit också. Jag tycker faktiskt att det ska bli trevligt, det blir inte så ensamt som det är annars för mig när David jobbar eller tränar fotboll. Ser fram mot att sitta och prata med mamma på kvällarna, kunna gå ut med Pricken tillsammans med David ibland och framför allt så ser jag fram mot att få lite avlastning med Theodor. Men nu ska vi bara få färdigt flytten så man kan slappna av. Vi ska vara ute och ha städat till den 29e januari, vi hoppas på att vi har hunnit tömma allt till nu på fredag sen är det bara städningen kvar.
Imorgon så fyller jag 25, när jag föddes så var jag 49,5 cm och vägde 3060 g, kul att jämföra med Theodors längd på 50,5 cm och vikt 4235 g. =) Tror han brås på sin far mer än på mig i det fallet. Hihi...
Nähä nu ska jag kolla på nyheterna innan det är dags att sova.

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej på dig vännen! Hoppas verkligen att ni haft bra födelsedagar och att ni inte stressar upp er alltför mycket inför flytten. Ska bli så spännande att hälsa på er i ert nya hus sen. Hur många rum hade ni?
Här är det inte alltför roligt med min foglossning och våra förkylningar, men desto större anledning att skaffa något att se fram emot. Vad sägs om att vi bokar in lördagen den 1:a feb och äter en bit mat utan barnen? Är det ok för er så bokar vi ett bord för fyra på Båtsmannen.
Massa kramar från Malin och pojkarna!

LIB sa...

hej! det blev ju aldrig att jag pratade med dig! ungarna nästan slogs om vem som skulle få prata med dig så jag lät dem hållas. ett stort grattis från mig också! 25 låter moget! spännande med det nya huset. skulle inte ha nåt emot att flytta in i något fräscht! kram