2009-01-07

Packning,städning med mera

Vi är mitt uppe i allt packande nu här hemma, såå mycket saker vi har! *suck* Har en hel del tvätt som måste tvättas också, men har ingenstans att hänga på tork så det kan inte bli mycket mer än en maskin om dagen.

Idag ska jag iväg till Alvesta till Bror Persson för att kolla på soffa, hoppas att jag hittar en bra ,och inte allt för dyr soffa.
Jag har fått en del önskemål om mer bilder på blogen, jag har varit lite dålig på det på sista tiden,men jag lovar att jag ska skärpa mig. Har tagit en hel del bilder nu under julen som ska läggas ut, så det kommer. Ha förtröstan. =)
Natten till i tisdags så vaknar jag av att Theodor stod upp i sin säng, själaglad såklart. Min lilla busunge. Han kryper omkring och fräser som en liten katt här hela dagarna, ett nytt läte som han börjat med. Och så reser han sig mot det mesta, går säkert snart. En annan rolig sak han gör är att han tar en leksak, stoppar den i munnen och kryper iväg. Han har väl sett Pricken gå med något i munnen och apar efter. Min lilla gos-gubbe.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja visst hade det varit kul att ses?! Nu ska vi bara hitta tiden till det. Ni ska flytta och vi ska ha tillökning, det kan bli knepigt...
Magnus fyller den 23:e jan och jag den 4:e feb.
Ska ni fira något särskilt nu när ni fyller jämnt båda två?
Fatta att jag inte har sett Theodor sedan han döptes... Jag har missat hur mycket som helst känns det som! Stora killen nu ju!
Kram!

Malin sa...

Massa grattis till David idag från hela familjen Fredriksson! Blir det mycket tårta idag?
Vi ska kolla upp hur det ser ut sista helgen i januari. Alla verkar fylla år nu...
*Kramar*