2009-02-28

Spring i benen

Idag så gick Theodor 3 steg alldeles själv, innan har han gått 1-2 steg innan han satt sig ner. Han har så bråttom så det är väl därför han ska börja gå nu. =)
Vi håller nu på att packa upp allt som ska packas upp i huset för att vi ska kunna flytta in, får se om vi hinner med allt imorgon. Annars får det väl bli i veckan i stället. Idag fick vi hjälp av våra goda vänner och min lillebror med flytten, tusen tack för det. =) Och mina föräldrar tog hand om Theodor under dagen så att vi kunde fokusera på flytten både jag och David. Det blir nog bra bara vi får undan allt, ser så fint ut i vårat alldeles egna hem. Ser fram mot ätt få flytten färdig så att vi kan sova där. Theodor ska ha ett eget rum och börja sova där, jag hoppas bara att han börjar sova hela nätterna då också. Vore skönt.
Imorgon så ska jag först vara hemma och ta hand om Theodor sen ska jag och mamma åka och plantera om blommor senare när David och lillebror har skruvat ihop det som ska skruvas ihop och satt upp den stora spegeln i hallen. Sen får vi se hur det ser ut.
Snart ska jag sova klockan närmar sig midnatt så det börjar ju verkligen bli dags att sova...

1 kommentar:

Malin sa...

Ååååh, så spännande det ska bli att få se ert nya hem! Och som Magnus precis uttryckte det när han läste att Theodor har tagit tre steg: Vi bara måste ju se honom snart. Innan han tar studenten ;)
Jobba på nu så vi snart får komma! KramKram!