2009-03-22

I goda vänners lag

I helgen så har vi haft besök från Emmaboda, har haft så trevligt. Var längesen jag hade så kul och inte tyckt att jag inte har ett liv. Theodor har haft så roligt tillsammans med deras äldre pojke, Maximilian. De har faktiskt lekt tillsammans jättebra. Jag är imponerad av Theodor som har kunnat leka,han som inte är så gammal än. Han och Maximilian blir säkert lika goda vänner som jag och Malin är. Jag älskar min Malin,bästa vännen man kan ha. Henne kan jag prata med om precis allt. Hennes man och David kommer ju också väldigt bra överens och det är ju ett plus. :) De har ju en till liten kille som heter Melker,söt som godis, endast 6 veckor gammal. Eftersom jag nu testar att blogga med mobilen så vet jag inte riktigt hur det här inlägget blir,testar i alla fall. Bilder kommer senare.

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för en underbar helg! Blir helt rörd av det du skriver. Hoppar att vi snart ses igen. Var rädd om dig! Massa kramar!