2009-03-11

Nytt hem

Igår flyttade Pricken till sitt nya hem i Mullsjö. Jag och pappa åkte och lämnade honom där, pappa var mest med som stöd och köra hem sen. Det kändes ändå rätt bra att lämna honom för jag vet att han har hamnat hos en bra tjej. Hon bodde själv med sin katt i en 2a på markplan. Han var lite tjurig först Pricken när vi kom dit men sen var det inga problem alls, hörde av en kompis som känner Prickens nya ägare att det hade gått bra i natt och igår kväll. Skönt att höra eftersom det ändå var ganska så svårt att lämna bort honom efter så många år tillsammans. Kommer att sakna honom. Men jag kan alltid hälsa på honom och hon har lovat att uppdatera mig om hur det går.
Vi börjar vara på bättringsvägen nu jag och Theodor. Han busar på förfullt idag i alla fall. Skönt. :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Nämen gumman, har ni lämnat bort pricken? Förstår att det känns både jobbigt och skönt på samma gång. *Kramar på er*

Sara sa...

Jobbigt o måsta lämna bort hunden .. Vi har fått göra samma sak . Kram !