2009-11-29

Helgen och första advent

I helgen har David äntligen varit hemma och ledig =) Var på tiden. Vi har inte haft en hel helg tillsammans på säkert 2 månader. Igår var det meningen att vi skulle ha gått på julmarknaden Värnamo, men det regnade så mycket så vi beslutade oss för att först gå på Karlsson och sen CityGross. Karlsson är ju ingen hit precis, ganska tråkig butik om jag får säga det. CityGross blev handlat lite av det som kan behövas i kylen, men det är inte heller någon rolig butik.
Idag har David städat det sista, det som inte mamma hann hjälpa mig med i fredags. Känns skönt att det är städat nu. Jag har betalat räkningarna idag med, sånt där som man måste göra. Slängde ihop en sockerkaka nu ikväll med så när mamma och pappa tittade förbi tidigare så bjöd vi på det och julmust, det blev vårat adventsmys. Nu kollar jag och David på Supernatural på kanal 5, vårat söndags-måste =)
I morgon ska jag och Theodor åka till Kyrkans Hus för Vuxen & Barn så han får leka av sig med barnen där. Efteråt så ska Theodor till frissan för första gången =) Nu kapar vi alla hans fina lockar. Han som är så fin,men tycker det är så tråkigt när folk kan fråga vad heter HON, jag klär ju inte honom i tjejkläder så då tycker ju jag att det borde synas att det är en pojke. Tar honom till en frisör istället för att klippa honom själv så att han får en riktig frisyr.
Nähä, nu tycker David att jag suttit här för länge =) Bäst att lyda mannen i huset då... Förresten: Bilder på Theodor kommer så klart sen.

Inga kommentarer: