2009-10-01

Väntan och saknad

På måndag så kommer ÄNTLIGEN min storebror med barnen. Som vi har väntat på att dem ska komma hit. Vi åkte ju inte upp något i år eftersom jag skulle jobba hela sommaren. Så kommer jag inte göra fler gånger,för jag har saknat dem SÅ mycket. Men som sagt,nu äntligen kommer dem. Jag har lovat att jag ska ha Oliver här en natt och Evelina en natt så att de får känna sig speciella här hos mig. Vi brukar laga sån mat som de vill ha och göra något gott till efterrätt och så får de en godispåse ibland som de får äta när vi kollar på någon film de vill se. Tror att Theodor kommer tycka att det är jätteroligt att de är här,sist var han ju en liten bebis (10 månader) men nu vill han ju gärna vara med och leka :) Ska i vilket fall bli härligt att få rå om barnen lite, eftersom jag inte kan träffa dem så ofta som jag skulle vilja. Och så ska det så klart bli kul att träffa Miranda också, hon är ju 3 månader äldre än Theodor så hon var ju inte heller så gammal när vi träffades sist :) . Hon har säkert ändrats jättemycket. Sen så hoppas jag att Patrik och Lise hinner med en middag hos oss innan de ska hem igen,en vecka kommer gå så fort...

Inga kommentarer: